joi, 12 august 2010

Barcelona - part 1

Pozele nu sunt de anul asta. Sunt din 2009. An bun, ce sa zic :)

Barcelona... un oras mare, arhitectura deosebita, lume buna si pestrita.

Turisti la tona... adica multi. Din pacate si romani multi, pusi pe nasoleli.


Am vazut destul de multe in Barcelona. Mi-a placut, dar nu m-a dat pe spate. Un lucru e sigur... ca nu imi doresc sa revin prea curand acolo.


Aaa, sa nu uit... catalana e... altceva. Cateva zile am trait exact ca-n Bulgaria. Nu intelegeam nimic.


Gata, sa trecem la lucrurile serioase:











Un comentariu:

  1. Minunate pozele! Am totul inca proaspat in memorie, fiindca abia am fost la Barcelona, in decembrie. Despre Barcelona s-a scris mult, e si greu sa vii cu ceva nou, tocmai de aceea sunt importante pozele, ochiul fotografului. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere